Welcome to Miss Wawa's blog THANKS FOR YOUR VISIT!.

Friday 25 March 2016

Im back

Asslamualaikum, tak keterlaluan jika aku kata yg aku sekarang rindu menulis disini, rindu berblogging even semua ni aku dh lama tinggalkn dan segala pos lama telahpun aku padamkan.

Tapi entah mengapa sejak dua menjak ini aku seakan gian untuk mecoretkan hari2 aku disini. mungkin sebagai kenagan untk masa akan datang disamping aku rasa sangat menyesal sudah padamkan coretan2 lama yang pernah aku kongsikan sejak zaman sekolah dahulu

Sekolah? yea sejak sekolah blog aku ini diujudkn untk penuhi masa lapang aku. so, sebagai pencerahan, kini aku telah pun bergelar seorang pelajar ijazah dibawah fakulti pengurusan perniagaan.

Soooo.. which means aku dah pun tamatkn zaman diploma dibawah krusus yg sama setahun yang lalu, wah kejapnya masa berlalu

20 May 2015

Alhamdulillah zaman diploma yang penuh suka dan duka selamat aku lalui. Selama 2 setengah aku menimba ilmu di UiTM Seri Iskandar sedikit sebanyak mendewasakn diri ini. Banyak sungguh perkara yang langsung serta tidak langsung aku pelajari disana. Syukur rasanya dapat meneruskn pelajaran selepas tamat sekolah. Alhamdulillah Allah perkenankn doa aku sejak dibangku sekolah untuk aku mendapat tempat di IPTA Alhamdulillah. 

Terima kasih yang paling dalam buat kedua insan yang tak pernah jemu membimbing aku, Ma n abah jasamu akan ku kenang sehingga akhir hayat dan cinta buat mama abah akan dibawa hingga akhirat,


My darling Mama




My only Babah
Mr. Perfect 


Tak lupa kepada yang datang dan pergi dari hidup ini aku sangat menghargai segala suka dan duka bersama kalian, 

Ok dah macam ucapan akhir tahun dah, haha, cukup rasanya flashback untuk kali ni. 

No comments: